Berita Baik Untuk Pelajar IPT Yang Belum Mendapat Biasiswa

Pada jam 11 pagi 26/07/2010, saya telah mendapat satu emel dari saudara Anwar Yassin menyatakan bahawa produk terbaru beliau dengan rasminya telah dilancarkan, Ebook Kit Biasiswa Versi 1.0.

Ebook beliau kali ini adalah berkenaan dengan panduan biasiswa dan pinjaman pelajaran yang belum diketahui ramai oleh pelajar yang ingin melanjutkan pelajaran ke IPTA.

Adakah anda merupakan mahasiswa yang sedang mencari penaja pelajaran anda ? Ataupun anda merupakan ibu bapa yang mempunyai anak-anak yang bakal menjejakkan kaki ke menara gading ?

Namun, disebabkan kos sara hidup yang tinggi dalam keluarga anda, ditambah pula dengan bilangan anak yang ramai, mana mungkin anda mampu menanggung penuh kesemua yuran pelajaran anak anda di universiti nanti. Melainkan anda sendiri mempunyai gaji mencecah puluhan ribu ringgit sebulan.

Perbelanjaan untuk mendapat segulung ijazah bukanlah murah seperti yang dijangka kebanyakan orang. Setiap semester memerlukan bayaran yang tinggi. Rata-rata mahasiswa memerlukan RM1000.00 atau lebih untuk yuran pengajian.

Ya, itu baru yuran pengajian, belum lagi mengambil kira yuran penginapan, keperluan harian, bulanan serta tahunan yang bakal merunsingkan hati anak-anak anda seterusnya menjadikan anda pula yang runsing, selaku ibu-bapa mereka.

Kebanyakkan pelajar biasa mendengar tawaran biasiswa dari MARA, JPA, PETRONAS, pinjaman seperti PTPTN, YAYASAN NEGERI dan sebagainya, tetapi, ebook yang beliau hasilkan ini berkenaan dengan BIASISWA dan PINJAMAN lain yang belum diketahui ramai.

Ebook ini memang harus dimiliki setiap pelajar yang ingin melanjutkan pelajaran ke IPTA, juga ibu bapa yang ingin mencari bantuan pendidikan untuk anak anak mereka.

Jangan terus mengalah jika anda gagal mendapat biasiswa atau pinjaman dari MARA, JPA, PETRONAS, PTPTN ataupun YAYASAN NEGERI sebab ebook beliau ini akan mendedahkan lebih 40 biasiswa lain untuk anda miliki.

Ebook Kit Biasiswa 2010 ini lengkap dengan panduan pelbagai jenis biasiswa, cara memohon, latarbelakang, tips menghadiri temuduga biasiswa, dan sebagainya untuk membantu anda.
Selain itu, jika anda mendapatkan ebook ini, anda akan mendapat 4 bonus rahsia untuk kejayaan anda. Teruja nak tau Bonus? hehe..Cepat klik Panduan "Kit Biasiswa" Versi 1.0

Jadi, sekiranya anda ada anak, kawan, jiran ataupun sesiapa sahaja yang ingin melanjutkan pelajaran ke IPTA jangan lepaskan untuk memiliki panduan Kit Biasiswa Malaysia 2010 yang lengkap ini.
Jangan lepaskan peluang beharga ini.Panduan "Kit Biasiswa" Versi 1.0
Kit Biasiswa Malaysia 2010

No comments:

Post a Comment